Dan före dan före dopparedan'

Glad 4e advent! Or sumthin'
Nämeeen i fredags så jobbade jag till 16 innan jag drog och tränade i sisådär en timme innan det  blev TACOOOOFREDAG. Ja ungefär så excited var jag. Kvällen spenderade jag hemma framför en julfilm (skräll) och vi klädde även julgranen.
 
Igår morse så klev jag upp, åt frukost och såg julkalendern. Klockan 10 var det dags för ett spinningpass på friskis och fifan vad skönt det var. Eller skönt och skönt, svinjobbigt men desto skönare efteråt. 
Klockan 1 så kikade jag på matchen mellan ÖIB-IKSU där öib vann efter förlängning :D (y).
Efter det blev det julbak osv. Somnade i soffan nångång efter 22 och där sov jag enda till 04.30 då jag for och hämtade min syster på tågstationen. :D 
 
HEja mobilbilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0