Luke Friend'

Hallådär köp blåbär.
Även fast resultatet av bakningen blev sådär superbra så var fredagskvällen himla trevlig ändå! :D 
 
I lördags så jobbade jag 7-17 och fifan det var längesedan jag var så trött!! hElt otroligt. 
Efter jobbet så for jag hem, åt middag och såg färdigt hockeyn. Vid 19-snåret nångång så satte jag på en film till mig och mamma men jag minns bara den första kvarten, sov resten haha. Vid halv 9 då filmen var slut så gick jag och la mig (!!) och somnade nästan direkt. Tror jag inte somnat innan 21 på kanske 7 år haha? Otroligt skönt var det iaf och himla välbehövligt.
 
Vaknade då nästan pigg (pigg på morgonen och jag går inte riktigt ihop oavsett sömn) vid 6 på söndagsmorgonen. Tände adventsljus för mig själv och åt frukost innan jag for till jobbet och jobbade 7-16.30. På kvällen så blev det spinning och lite styrka. 
 
OCh joo.. vad har jag gjort idag då denna måndag? Jooo ännu en tidig morgon och jobb, men jag kan inte klaga é! Med julstämning i kroppen så funkar allt. :D 
Slutade vid 16 och ikväll så har jag varit på friskis och kört intervaller + rygg, sett PH och nu så ska jag strax sova. Imorgon blir jag förhoppningsvis ledig så då står först och främst lunchspinning på schemat, gött. 
 
Jaja nu äre slut på text haha.. 
Här kommer ett par videoz på denna underbara man, inte bara riktigt snygg utan fan jävla sjukt bra också. Allt han rör blir guld.
 
 
 
 
...japp 'några' blev det, haha svårt att bestämma mig, alla är så sjukt bra!! Skulle kunna gifta mig här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0