No. 1 Party Anthem'

Jamen visst, det blev utgång på juldagen iår. Förfesten började hos Johan med han, Ronja, Calle och Calles bror Petter. :D AAh vad roligt det var att träffa alla igen!! dasmldmwa.
Förfesten var kanon och innehöll alltifrån ölspel, charader till en trasig toalett. Johan hostade en king förfest som vanligt. (y)
Drog till O'Learys där kön var lång och alla hade ju förköp så det var inget 'företräde' i kön där inte. Hade väl kul inne på olles också, mke folk osv. men förfesten är ju alltid bättre. :D Men tack alla inblandade för en fin och jävligt bra kväll!
 
Johan och Petter - dem boys - ölspelet i full gång
Pusskalas blev det 
Blev så exalterad när jag såg Eminem på väggen så tog tydligen kort på han..hah / Träffade kingen! / Agerade papparazzi / 'Nu är jag nöjd nu vill jag hem men ska bara ta en inzoomad bild på mitt ansikte'- uttrycket. Brukar bli några såna per utekväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0