Feel the love'

Kan ju inte precis säga att jag gick och la mig så tidigt som jag skrev haha. Men vid 12 så sov jag tror jag.
Imorse på ib-gym så hade vi mestadels teori och på psykologin vet jag inte riktigt vad vi gjorde haha.
Till lunch bleve raggmunkar vilket var bättre än förväntat och efter det så hade vi idrott.
 
Kom hem vid halv 3 och kollade då lite på Kardashians innan det blev OTH, lika bra som alltid :D
Efter det så blev det käk och sedan dess har jag suttit med matteboken, prov imorgon, döda mig.
Men efter dessa cirkus 2h så känner jag mig en aning klokare och bitarna börjar falla på plats så har 1 dag innan, kung de. 
 
Det här var ju också ett alternativt, iallafall enligt bjönmossan ;)
 
 
Well, Ska snart ta och fara och fira min kära låtsasmorbor, grattis!!!!!!!!!!!!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0