1723'

Hallådäääär.
Igåår så sov jag till 12 och sedan så kikade jag på PB framtills 3 då jag for hem för träning. Helvetes-intervaller stod på schemat. Känslan efteråt slår dock allt så det är värt det.
Efter en dusch så åkte jag ut till stugan igen, åt middag och sedan så kikade jag på PB igen hela kvällen heeeeeeeeeeeeeh. Har nu sett klart 3e säsongen så nu blire lite sons innan jag ger mig på sista säsongen. 
 
Idag så har det varit sool så har legat nere på stranden hela dagen och pressat. Åt middag för ett tag sedan så nu ska jag snart baka chokladbollar med bror min till le birthday och sedan så hade jag tänkt ta mig en springtur och ev. lite styrka efter det. (y) Men först - kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0