23 juli'

Halloj!
 
Igår så var jag äntligen ledig en dag! Vädret var på topp så jag hade en sjukt härlig dag nere vid stranden.
Igår var även dagen då vi körde igång med gemensam sommarfys igen. (y) Vi började alltså med cooper och det gick helt ok.
 
Idag så har jag jobbat från 7-1630 och det har väl flytit på rätt bra. Har dock bara varit 2 st istället för 3 på min avdelning vilket innebar att det var sjukt stressigt på morgonen, men det gick ändå bra!! Efter jobbet så for jag hem och åt grillade(!) pannkakor, blev faktiskt riktigt gott. :D
Hade tänkt att ta en springtur ikväll men glömde ju min hårsnodd hemma igår och har på riktigt inga fler här haha och det är omöjligt att springa med utsläppt hår. Haha vilken ursäkt alltså!! Menmen, får fortsätta slappa i soffan istället.
 
Denna vecka vare tänkt att jag bara skulle jobba tis-ons-tors men nu blire fredag och söndag också, kääännns himla dryyygt men man får väl tänka på pengarna.
Ne nu har jag inte så mycket mer att babbla om, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0