Got to move with the flow'

Goooood dag!
 
Igår så var det tänkt att jag skulle få vara ledig men åkte på jobb först från 7-12 som sedan blev till 14.30, sjukt trött och less var jag när jag gick hem. Hade även tänkt att handla direkt efter jobbet men när jag plockat på mig allt så insåg jag att jag hade glömt pengarna i bilen så det gjorde inte dagen bättre heller haha.
Nämeen det enda positiva igår var att jag fick min dator, äntligen säger jag bara!!! :D Känns asbråååå.
 
Åkte spontant ut till stugan igårkväll och sov där. Idag är jag iaf ledig och har spenderat förmiddagen i stugan i en solstol, svinskönt.
 
Är nu hemma och har precis ätit och ska väl invänta kvällens träning.
 
Japp, testa webkameran var det första jag gjorde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0