HEJ

Jamen halååådär, här vare snålt med uppdateringen. Största anledningen till det är väl att jag haft inskolning i veckan och helt enkelt inte haft tid. Menmen, inskolningen har väl gått braaaa men är sjukt nerövs inför att börja jobba på måndag, så mycket att hålla reda på!
 
Igår  så var jag ledig så spenderade dagen ute i solen och på kvällen så umgicks jag med mina väldigt fina vänner Johan, Ronja, Ebba och Eve, riktigt bra. :D VI såg film, snackade, körde lite med andra ord och åt göttttttttttttttta hehe.
 
Idag så sov jag till halv 12 och sedan dess har jag hållt på skrivit ihop typ alla anteckningar som jag behöver till jobbet och så och nu så ska jag snart äta. Kvällen ska spenderas med flera fina vänner! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0