Lördag'

Nämen god kväll. Kan verkligen inte fatta att det är lördag idag?? Känner att min dagsuppfattning är helt knasig nu när jag har börjat jobba osv. Har iaf jobbat idag och det har gått bra, man är ju lite mindre folk på helgerna men det har flytit på rätt bra ändå. 
När jag kom hem vid halv 5 så powernapade jag framtills maten. Efter att ha slappat ett tag så for jag ut och sprang i sisådär 50min innan det blev en skön dusch, kvällsfika och nu så ligger jag här i sängen och ska snart sova. Springturen gick bra för en första gången denna vecka (på tiden eftersom att det är cooper på måndag!!).
 
Imorgon så jobbar jag 0645-1615 igen och på måndag är jag äntligen ledig innan jag jobbar tisdag-fredag igen. 
Nämen nu ska jag väl ta och knyta mig så att man örk med morgondan, hade!
 
Tänkte att man kan ju inte lämna ännu ett inlägg tomt utan bild så fick bli en egopic hehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0