Don't move your lips just shake your hips'

Blev inge designtjosan igår, så drygt när jag har en liten dator och inte kan se den riktigt i helhet eller hur man nu säger.
Kollade istället på Sons så kvällen var inte så dålig ändå.
Imorse så klev jag upp vid halv 11, drack en kopp kaffe innan jag gick ut och tränade i någon timme.
Åt sedan frulle, duschade och nu så har jag precis dragit på mig lite mascara. Hade tänkt att spendera någon timme eller så i stan och kika om jag hittar något på rean. Efter det så blir det att fara ut till stugan och käka innan jag far tillbaka in till stan för lite festligheter, blir nog kung de!
 
 Kommer aldrig sluta posta bilder sen konserten eeheh
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0