Recap; torsdag'

Vaknade upp vid 11 lagomt sömning och seg.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde under dagen men chillade förmodligen haha. Blev vid 3 upphämtad av ronja då vi åkte och inhandlade lite grejer till flaket. Kom kanske dit vid 4 och då vare bara att sätta igång att skriva skyltar, blåsa ballonger och pyntaaaaa. Även fast alla var helt döda och hungriga så gick det ändå helt ok och det var rooooligt. Hade inte bestämt något överhuvudtaget innan så resultatet blev väl helt okej utifrån det också.
Kom hem vid 7 nångång och dåå käkade jag middag (grillat MMmMmmMMmmmm) och vid 9 så for jag in till Picknick i Parken och kikade på Panda da Panda med Ronja och Ulla bland annat. Och... satan vad snygg han var, heeelt sjukt. New obsession? ja kanske.
Efter en timme så for jag och hämtade min kära syster på tågstationen som nuuu äntligen är hemma i Övik. :DDD
Drog sedan hem och chillade samt lockade håret inför.... drumroll please... studentdagen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0