Underbara söndag!

Spenderade som sagt gårdagen i stugan där vi baa myyste på.
Läste lite bok, såg lite Sons och målade även nånting som jag inte vet namnet på haha.
For hem nångång efter middagen och tränade då i någon timme innan jag gick över till granen.
Tog även med mig tvn + ps3an över så vi spenderade kvällen med att spela cod och fifan, noooog saknar jag det hehe. Nämen det var iaf svinkul och vi höll på till 1 nångång (yey hardcore lanare här!!).
 
 
 
Imorse så klev jag upp vid 11 och åt lite frulle. Lade mig sedan i soffan och kollade på Superhumans, riktigt underhållande faktiskt. Ska väl erkänna att jag somnade i någon timme hit och dit innan det var dags för att äta lunch typ vid två. Klockan fyra så var det nämligen dags för träning på Ängetskolan då vi körde något crossfit liknande, jobbigt vare iaf. :)
Just nu så sitter jag framför tvn, dricker kaffe och ska läsa lite bloggar och sedan se på Sons of Anarchy igen, bra kväll!
 
Några pics sen the last few days, vad händer med att jag spenderar mycket tid ute i naturen haha??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0