Bra måndag'

Sov kanske hela 9h inatt, längesedan det hände.
Innan och efter lunch hade vi psykologi och efter det så spelade vi hockey på Skyttis.
Trots tå-smärta och illaluktande hockeyhandskar så var det riktigt roligt.
Direkt efter det så for jag ner till stan och klippte mig, otrooooooligt skönt. Har haft sån hår-ångest senaste tiden så det var verkligen på tiden. 
 
For hem och åt middag och sen dess har jag ba tagit dää lugnt och pluggat lite. Hämtade även ut min balklänning som var färdig, återstår att se om den dyker upp här på bloggen.. heh.
 
NU är det iallafall dags att kika på innebandy, Storvreta-Granlo, mmmMMm-mmm. Inte bara det att det bjuds på bra innebandy utan snygga spelare aa. (;);););))
 
Nämen hoppsan inte bara 1 bild utan 2, vafan händzzz?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0