Bra söndag'

Halaaaaaaa.
Efter att ha slappat lite i soffan så tog jag tummen out of the röf och åkte ner till höglandssjön för ett varv, galeeeeet skönt som vanligt, efteråt. Jävligt kallt dock :):):)
 
Drog hem, duschade, åt och nu sitter jag med color i håret för att få bort jävla utväxtjäveln! Färgen tog de nada sist jag gjorde så nu jevlar aso.
Nämeeen, har snart då alltså gjort bort the main things of today så det som står på schemat sen är att plugga lite och kika lite på DIF-IKSU om pappa_skidor känner för att dela med sig av tvn lite. :D 
 
 
Ne nu ska jag tvätta ur färgen också ber vi alla till god att mitt hår inte ser ut såhär när jag kommer ut. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0