It shines like gold'

Efter en dag på stan där köpstoppet bröts flera gånger så satte jag mig på tåget 1735 för en lång färd hem till Övik.
 
Fördrev tiden fram till läggdags med att se på Heroes. Somnade kanske vid halv 12 och steg upp vid 5.
Blev hämtad av pappa på ReseC och var uppe i någon timme innan jag gick och la mig igen.
Sov till 11, åt frukost innan jag la mig på soffan och sov till klockan 1. 
Det där med att somna om borde ju vara okej nu när det är lov men har väldigt mycket att göra nu i pluggväg, tur det, annars hade jag väl sovit bort hela dagen.
 
Menmen, har spenderat dagen med skoldatorn och skrivit lite projektarbete samt övat inför de 3 söta proven jag har efter lovet.
 
Nu är klockan strax mat och efter det så blir det en lång dusch och sen mysa ner sig och kolla på serier (lov<3<3<3).
 
Resans vackraste bild skapades när jag tänkte ta en fin systerbild men helen kände att sitt hår behövde vara med på bilden istället för mig. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0