The Killers, Ericsson Globe, Stockholm - 28 februari'

Jamen själva konserten då? 
Jo alltså det var så underbart all the way!!
När de kom upp så inledde de med Mr. Brightside och sen fortsatte de med några gamla och några från nya skivan. Nämen det var en sån sjuk känsla som kanske aldrig får upplevas igen och jag skulle kunna offra båda armarna för att få stå där igen. Det var en sådan lycka att få stå där längst fram och höra bandet som man lyssnat på så länge och som har levererat skiva på skiva. Brandon sjöng som en jävla gud och alla var helt fantastiska live. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva än att det här var det bästa någonsin och detta kommer jag leva på hela livet.
 
Det var alltså inte bara 1. jag fick se&höra The Killers utan jag fick även stå längst fram och i slutet när de hade kört sista låten så kom Brandon ut till publiken och jag fick ta i han, krama han och t.om. känna hans lukt, obeskrivligt. 
 
Även fast det var drygt att stå med kameran så var det fasiken värt de få halvskarpa bilderna och alla underbara videos. 
Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder, dock inte alltför många för det tar så lång tid att lägga upp så dom lär väl komma eftersom, förmodligen när jag kommer hem. 
And I will kill you if du snor dom mr.random bloggläsare :))) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0