0045'

Efter att jag sett tvd så orkade jag inte ta tag i fillon så sparade det till idag istället. Hade tänkt att blogga hela dagen men till slut så blev det att jag inte gjorde det förrän jag var klar ändå.
 
Idag så har vi firat min bror som fyller 14 på måndag. Så har ätit massor med kakor och umgåtts med min fina släkt. 
Efter middagen så satte jag igång med filosofin och blev klar för någon timme sedan. Självklart så har jag ju inte jobbat effektivt i typ 6h utan diverse sociala medier har uppdaterats var 3e minut. Men nu så är jag klar iaf!! Grymt skönt. :D Tänkte säga att jag imorgon ba skulle njuta av ledighet men borde nog göra lite matte eftersom att jag inte kommer ha tid till det senare. 
 
Men nu så ska jag iaf kika lite på himym och sedan sova. :D 
 
Trodde på riktigt att jag hade tagit några intressanta bilder sen dagens firande men ne tydligen inte haha. Får därför bli en bild på vad jag har haft för utsikt de senaste timmarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0