2107'

G'day. Imorse så började vi dagen med SveC där vi höll hyllningstal och jaaa... känsligt blev det. :')
Därifrån gick man med ett leende på läpparna vidare till Vikingavallen för att spela brännboll med ibgym mot fogy. Vi förlorade... Menmen, varmt var det haha. Tog en dusch och åt sedan firre på skolan och nuu lägligt till slutet så har jag faktiskt lärt mig att äta den, whaddap.
 
Efter lunch så har vi haft lektion med Åke där vi fick veta 2 betyg och sedan så såg vi på film på Maggans lektion, tror ingen tittade dock. 
I och med att jag höll mitt tal idag så är jag nu H E L T klart med skolan. Otroligt sköööönt. Drog hem efter skolan och la mig ute i solen och läste en bok/somnade, fifan vad skönt att slappa utan dåligt samvete.
 
Efter middagen så tog jag pärlan och storhandlade åt mamma, pluspoäng här!
Efter det så satte jag igång och färgade håret och här sitter jag nu nyyyduschat och freeeeeeeeeeeesh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0