2241'

Hallådådådär.
Igår så började kvällen i hamnparken med fina människor innan vi rörde oss vidare till Harrys. Var rätt trött hela kvällen men hade trevligt ändå bland alla fulla människor. :D
Kom hem runt 1-2 nångång och somnade ganska snabbt.
 
Idag så klev jag upp vid 10 och förmiddagen spenderades ute i solen. Vid ett så var det dags för avslutning med ib-gym där vi spelade minigolf och så. Kan väl säga att minigolf inte riktigt är min grej haha. :D
 
Drog sedan hem och snörade om till springskorna och gav mig ut i värmen. Dock så fuckade mina skavsår ur vilket gjorde att det inte gick så bra att springa och jaa.. vill ju kunna få på mig balskorna imorgon. (y) Men lite nytta blev gjort ändå.
 
Duschade sedan snabbt som fään och for in till stan med mamma och gjorde några ärenden. Åt bland annat på Waynes, klagar inte!! 
 
OOOOCh efter det så for vi till Gunilla där hon var så snäll och fixade mina naglar inför morgondagen, behövdes kan jag säga. 
Nu så sitter jag och inte gör så mycket, eller har nyss lockat håret lite så jag slipper göra så mycket imorgon. Blala orkar inte skriva nå mer nuuu, vi hoers. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0