Efterlängtad dag'

ÄNTLIGEN är denna dagen kommen! Som jag har längtat.
Engelskaprovet gick ganska okej tror jag medan jag inte har någon aning om hur kursprovet i geo gick. Men skitsamma, ALLT är nu klart!! Förutom det där hyllningstalet vi ska hålla när vi kommer tillbaka men det går som det går. 
 
Efter schule så for jag in till stan och lånade två böcker inför resan och sen så for jag hem och steeeeeekte. 1700 och solen var fortfarande schvinaaaa varm!
 
Grillat blev det till middag och nu precis i denna stund så har jag packat klart förutom några saker som ska i handbagaget. Är så sjukt taggad för morgondagen samtidigt som att jag är lite nervös.
Ikväll ska jag ba njuta av att inte ha plugg-ångest samt att göra några sista ärenden innan imorgon. Får heller inte glömma att jag ska se tvd som kom ut idag :D. 
 
Vaknade med solen i ögonen <3 - hamnen - tjuvläste lite i väntan på mamma i hamnparken - stek on da backyard - dat wine - food som var godare än vad det såg ut på bilden haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0