Global Concepts'

Tjaaa! Efter en relativt slapp skoldag med ibgym (döjobbigt dock), film på geon och engelskan så kom jag hem vid fyra typ. Gjorde då middag osv. och sen dess så har jag väl i princip hållt på o packa! Har bestämt mig vilka kläder jag ska ha med mig så då är jag iaf en bit på vägen haha. Nämen det är nerpackat i resväskan så sen äre väl ba att bestämma klart vilka skor som ska med + packa ner alla hud/hår/ansikts-produkter som ska med (kommer väga garanterat tyngst). ÅH SÅ TAGGAD.
 
Nu är klockan snart åtta och jag bör nog börja öva inför geografiprovet jag har imorgon men packa är ju så mycket roligare. Näää nu måste jag pluggaaaaa.
 
Här har vi då en svinskön låt i både original form och remix, enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0