Hyperparadise'

Sitter atm i soffan med ett leende på läpparna efter en skön dusch. Är jävligt trött och slut men ändå så himla lycklig vilket till största del har att göra med att sommarfysen är nu officiellt igång och nästa vecka så åker jag utomlands. Om 7 dagar så har jag även gjort klart allt som har med skolarbete att göra och snart tar jag studenten!!! Är även lite taggad för balen. 
 
Nämen, vi rivstartade barmarken idag med ett cooper-test och ja, jag ska väl vara nöjd även fast man är väldigt slötränad nu när man inte har spelat innebandy på ett tag och bara löpt långdistans på egen hand typ. Men ser väldigt framemot denna sommar med tanke på hur roligt det var förra året. Livsglädje och livskvalté på hög nivå måste jag säga! :D
 
 
Ne, nu ska jag se på hockeyn, ha det bra! 
(viktigt med sovmorgon imorgon btw) 
 
Bara för att göra detta inlägg ännu gladare så bjussar vi på en bild på finaste Mr. Flowers som också verkar vara glad, yeyy :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0