I've got the rest on my mind'

Tjuulululu. Igår så började jag se Beautiful Creatures, somnade mitt i allt men den verkade bra iaf, lär nog se klart den ikväll. 
Idag så började vi inte förrän 12.10 så jag klev upp klockan 9 för att hinna allt jag skulle göra. Vid 10 så for jag iväg till mitt sommarjobb och hämtade schema och pratade lite. Sedan så åkte jag upp till mammas jobb så att hennes kompis som ska fixa mina naglar inför balen + studenten kunde kolla in dem för att veta vad hon ska göra blablablalba intressant värre. 
 
Drog sedan hem och gjorde en liten lunch innan jag for till skolan för att ha Åke. Vi satt alltså en och en halvtimme inne i ett mörkt klassrum och kikade på en naturfilm som vi alla redan hade sett istället för att vara ute i solen, yey the typical Åke. Efter det så hade vi engelska en snabbis då vi bara fick veta betyg och sen fara hem. 
La mig snabbt som fan ute i solen och pressade i en och en halvtimme innan det var dags för att göra mat osv. 
 
Har precis ätit och solen har försvunnit så jag lär väl ba sitta här tills det är dags för träning. 
 
 
FINA DAG OCH KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0