Jag svär på mitt liv'

Sjukt troooett dag idag. På eftermiddagen så spelade vi disco-golf och kubb i en park med Juhan. Drog sedan hem och försökte öva på mitt tal men däckade ganska hårt. Vaknade och åt middag innan jag somnade igen vilket resulterade att jag var helt död när jag skulle på träningen. Träningen i sig var också väldigt jobbigt när vi körde fartlek. Väldigt förståeligt med tanke på att jag varit utomlands och tränadeee imorse också, smällar man får ta!
 
Nuuu så sitter jag och dricker té och måste snart lägga mig och öva på talet. Imorgon blir förmodligen den sista heldagen i skolan då vi har något på varje lektion, inte så betyngande grejer dock. 
 
 
Några pics sen första dagen, väldigt mulet men ändå så brände jag mig som mest då haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0