Just throw it all'

Tjoo!
Sjukt stressig dag igår och var så less när jag kom hem från helveteskrattningen så orkade inte blogga överhuvudtaget.
 
Idag har varit en bättre dag må jag säga! Började dagen med projektarbete då vi lyssnade på redovisnngar och sen så hann jag även göra det muntliga provet i hälsopedd/idrott så då är den kursen klar!
Efter PA så hade vi filosofi-prov i aulan som jag inte har någon aning om hur det gick som vanligt. Nu i eftermiddag så har vi i princip bara fikat = chill. Städade även ur mitt skåp och tog hem allting idag efter skolan, skoent.
 
Just nu så sitter jag ute i solen och har precis rensat alla papper och så i alla mappar så det känns skönt. Har även hunnit fundera lite på mitt hyllningstal som är det enda jag har kvar i skolväg nu typ och det blir när vi kommer hem från utlandet. 
Förrutom det så har vi 2 prov imorgon vilket blir de sista!!! Behöver dcck inte plugga nånting till dem eftersom att dom är oförberedda typ. 
 
Planerna för resten av dagen är att bara sitta och slappa i solen tills det är dags för middag och sen träning. 
 
 
Ja ungefär så här lycklig känner jag mig nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0