Spontaneous'

Tänkte vara ambitiös och lägga upp ett par bilder men det får vänta tills imorgon istället. Nu så är planerna att se på tvd-avsnittet som jag inte hann se innan jag åkte, har hört rykten om att det ska vara bra. Nämen ska försöka somna ganska tidigt vilket inte borde vara något problem efterstom att jag knappt sovit något inatt. 
Imorgon så ska jag upp och skjutsa min moster till flygplatsen, nu är det deras tur att fara och ha det gött i en vecka, så avis!! 
 
Blev iaf en spontangrej sisådär när vi var i stan sista kvällen och det var en timme kvar till transfern gick. Det var denna som jag tänkte göra i höstas men aldrig bokade om en ny tid så jag tänkte: näfan nu kör vi. Det spontana var alltså att göra den i Turkiet, inte vad jag skulle göra. ;) Finns väl ingen speciell förklaring mer än att jag gillar innebörden + att det är en line ur The Killers - Be Still och jaa... blev kär i den första gången jag hörde det. Hur nöjd som helst = (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0