Turn your face until I can't see you anymore'

Goddagens!
Idag så ringde väckaren klockan 9 och jag klev faktiskt upp! Brukar ju alltid tänka att jag ska kliva upp då men snooze-knappen brukar användas frenetiskt.
Har därför hunnit med att båda ätit frukost och räknat igen veckans matte. Planerna för resten av dagen är att nu alldeles strax fara ut och springa i det fina vädret och sedan fara till kusinerna och fira mina fina låtsaskusiner Elina & Anton. :D 
 
Har på något konstigt sätt börjat lyssna på Little Mix (jag som a l d r i g lyssnar på kvinnliga musiker (bortsett från florence<333) och inte riktigt gillar popmusik) och den här låten är så sjukt fin och man får ju ba ångest av att höra deras röster. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0