Beautiful pain'

Ledig dag numero dos började med en sovmorgon till halv 11, jeklar vad skönt.
Slappade hela förmiddagen framtill halv 2 då jag drog till Elgiganten och hämtade ut gammtelefonen. For sedan och tränade på friskis. Idag så stod det halvlånga (2x1min) intervaller på schemat. Hade även lite tid efteråt att spendera så då körde jag lite styrka ocksåå. Rätt så skönt efteråt måste jag påstå.
 
Åker ju till Göteborg imorgonkväll(!!!!!!!!) såå har börjat packat lite smått, fan vad jag ogillar att packa haha. Nämen har gjort iordning lite iaf så får jag ta resten imorgon.
 
Nu är det slappmode som gäller och vem vet, kanske blir några avsnitt av Breaking Bad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0