Fredag & lördag'

I fredags så jobbade jag till klockan 17. For sedan hem och åt och tog en dusch innan jag mötte upp Lovisa och Robin på UH. :D Vi fikade lite och baa umgicks innan vi vid halv 9 började röra oss mot bion. Vi såg Catching Fire och den var faktiskt riktigt bra!! Spännande värre. Känner dock att jag måste läsa tredje boken nu så jag får reda på vad som händer haha. Himla trevlig kväll!
 
 
Igår, lördag, så städade jag lite på förmiddagen och for sedan och kollade på innebandy vid 3-tiden med Ronja, Nyllet och Elin. Saknade brudar! For sedan och jobbade 17-22.
Resten av kvällen spenderades framför datorn enda framtill halv 4 haha. Lite pinsamt att säga men One Direction hade sin 1D-day vilket innebär en 7h lång livestream haha. Min inre 'fangirl' tog det beslutet att sitta klistrad framför det. Nämen det var underhållande!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0