Just a small bump unborn'

Igår fredag så jobbade jag framtill 5 innan jag for hem och åt samt duschade.
Hämtade sedan upp ebbis innan vi for till eve där ronja var. Vi såg hockeyn, idol och chillade meest! Trevligt trevligt. :D
Drog hem ganska tidigt och sov för skulle jöbba.
 
Hehe såhär går det om man knäpper bilder men min telebobo mina vänner :*
 
 
Började 7 imorse och slutade 2, rätt trööööett jaaa.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem egentligen förutom att jag och mami tog en tripp till Själevad.
Det är ju 'alla helgons dag' idag så vi gick till mormor & morfars grav och tände ljus och så, riktigt mysigt och bra för själen.
Ligger i sängen nu och kikar på Breaking Bad och siktar på att sova snart då det blir en lång dag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0