RJ Mitte'

I söndags så var vi mest på hemmaplan. Tog en lång prommis och lagade sedan lunch/middag i lägenheten innan jag och mamma satte oss på tåget hem. 
Resan gick bra och 05.30 landade vi hemma i övik. 
 
 
Somnade om till halv 11 nångång och har mest slappat hela dagen, kollat lite på resor och så. Har även kikat på EMA-reprisen som jag missade igår.
For vid halv 8-tiden och tränade, längre intervaller stod på schemat och fasiken vad grisigt det var idag.
Menmen, desto skönare efteråt!
 
Nu är klockan strax efter 23 och jag ska snart ta och sova. Ska bara klämma in ett BB-avsnitt.
 
På tal och Breaking Bad och EMA så var denna man med och delade ut ett pris och då slog det mig verkligen: jäklar vad snygg han är!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0