Stockholm - fredag'

Jamen hallå! Är nu hemma igen efter en efterlängtad weekend i Stockholm hos Maria! Den var över förväntan och jag har verkligen haft det super. :D
 
I alla fall, tågresan kändes hur snabb som helst. Kom fram i sthlm vid 14-tiden och då for vi hem till Maria och lämnade grejer, chillade, bytte om och så innan vi begav oss in till stan vid 16 igen. Köpte med oss subway och ställde oss i kö. VI brydde oss egentligen inte om platser eftersom att vi orkade inte ha så bråttom till att köa osvosv. Men tillslut efter 2h i kön så fick vi äntligen komma in och vi fick faktiskt asbra platser med tanke på hur kort vi hade köat! Vi stod kanske 3 huvuden/rader från längst fram så det var kiingt. 
Konserten var hur jävla grym som helst, helt sjuuuukt! Det enda lilla minuset var alla idioter som tryckte påååå och trängdes så sjukt mycket men det får man väl räkna med på ståplats heh. Hade heller inte kameran med mig denna gång vilket jag ångrar liteee för gick verkligen inte att få en enda bra bild med min sunkiga mobilkamera! Menmen. :D
 
Nämen konserten var som sagt så jeevla bra och stämningen var på topp, euforiii på hög nivå!!!! 
Det tog slut vid 23 och då foor vi direkt hem och slocknade ganska så snabbt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0