The things we lost'

Efter för lite sömn så jobbade jag igår 7-16.30, trött? ja.
Chillade hela kvällen + fick besök av lite släkt för att fira pappa.
 
Somnade vid halv 12 och sov till 9. Idag så fick jag något ryck och rensade garderoben och gick igenom alla mina kläder, jackor, väskor och skor. Rensade även massa grejer på mitt rum och sorterade och höll på. Rätt roligt när man väl tar tag i det.
Nu är klockan fyra och jag har precis sett klart sista avsnittet på säsong 2 av Breaking Bad och nu när man börjar komma in i serien så är den riktigt bra. :D
Meeeen, nu så ska jag dra in till friskis och träna skiten ur mig, sounds like a plan. 
 
2 mobilbilder sen igår, förstaa på den fina morgonsolen när jag jobbade och den andra på min söta farmor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0