Berzerk'

Jamen halååååå!
 
Startade morgonen med ett spinningpass på friskis, otroligt lökigt men himla skönt efteråt as usual.
Körde sedan lite rörlighet blbalal innan jag for hem och åt lunch.
Men nuuu till det allvarliga... när jag kom hem från friskis så gick jag upp och hedde på mobilen på laddning också sen nu några timmar senare efter jag städat osvosv så tänkte jag checka den och då var den helt D Ö D. Fattar ingenting och den går inte att starta, VAD SKA JAG GÖRA??? Aahh panik. Sååååå.. är nog inte så kontaktbar via telebobbbooon.
 
Men nuuuuu över till det roliga.. Om drygt en timme så kommer det gäster i form av Matilda och hennes family, not bad. 
 
Nämen en egooobiiild, skrällonovic
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0