Heart of a girl'

God eftermiddag hörrenini.
 
Imorse så klev jag upp vid 9 och åt frukost. Slappade sedan i soffan en stund innan jag knöt på mig skorna och gav mig ut på en timmes pw. Gruvsamt som fan innan eftersom att det halvt regnade och jag var supertrött men det var skönt efteråt som vanligt. (y)
 
Drog sedan in till stan vid 12 och hämtade ut min brors GTA 5 (sister of the year till mig, tackar!). For sedan på friskis och tränade i cirka en timme. 
Efter det så for jag hem och gjorde bananpannkakor till lunch och nu så sitter jag häär nyduschad och freeeeesh.
Känns asskoent att ha gjort bort träningen på förmiddagen så nu har jag hela kvällen fri och ska då passa på att se på hockeyn!! Har ju alltid haft träningar förrut på matchdagarna så har inte kunnat se många matcher de senaste 2 åreen men nu jävlar!
 
Sitter även och funderar på förslag till nya tatueringar dååå jag känner att det är dags för nummer 2 inom snar framtid, åhåå jag längtar. 
 
Meanwhile så kan vi ju koncentrera oss på min för närvarande enda tatuering which jag är väldigt nöjd över. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0