Started from the bottom'

Ooookeeeeeeej.
 
Idaug är det måndag vilket betyder att jag gjort bort min 7/7 jobbvecka.
Sen sist jag bloggade så har jag jobbat kväll fredag, dag lördag och kväll igår(söndag). Så det har inte hänt så mycket denna helg.
 
I lördagskväll så for jag till mina kusiner och hängde där hela kvällen, hur mysigt och trevligt som helst!
 
Idag så klev jag upp vid 10 och for in till stan vid 11 för lite ärenden. Har hämnat ut mitt id-kort till jobbet, köpt en välbehövlig datakabel och ett allkort på friskis!
Just nu så sitter jag hemma och ba lyssnar på musik och ska nog inte göra så mycket ikväll.
 
Imorgon så blir det en till ledig dag och sedan så blir det jobb onsdag-fredag. 
 
Otroligt djup bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0