2 fina lediga dagar'

Jamen tjenare!
 
Igår så var min första lediga dag på evigheter känns det som. Det firades med att sova ut till 10-11 nångång då jag klev upp och åt frulleee och såg PLL. For sedan ut på en cykeltur på ungefär 70min, gött.
På eftermiddagen så blev det stan en sväng med jossan innan vi for hem till henne och bakade och grejade på. Hämtade sedan upp eve när hon slutat jobbet och for på kvantum en sväng och köpte massa frukt och mörk choklad. For sedan tillbaka till jossan där vi chillade ett tag, såg lite tv osv. 
 
 
Imorse så klev jag upp vid 09.20 för att sedan befinna mig hos eve vid 10! Jag och jossan hade nämligen blivit inbjudna på frukostmyyyyys hos henne och jäklar vad gott det var. :D den bruden vet hur man slår på stort med hembakt bröd, egen lemonad, massa frukt osv. 
 
 
 
 
Efter att ha ätit sig mätt 100 gånger om på detta så for jag ner till Carolines spa och njöt utav body detox samt en rygg & nack-massage, underbart skönt. Fick ett presentkort där i julas så det var på tiden att använda upp det. 
Strosade sedan på stan en stund, shoppade bland annat en skjorta från carlings! Träffade även av typ slumpen eve på stan (jag lovar..haha) så gick runt med henne ett tag också. 
 
Haaar nu precis varit ute och tränat i vildmarken (lol) i en timme och tagit en dusch så nu ska jag strax fara ner till stan och käka middag med alla sommarvikarier! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0