Divergent'

Hallåhallå, i måndags så satte jag igång med att jobba igen efter en skön ledighet. Jobbade till 15 och på kvällen så for jag och käkade buffé med mina släktingar på pappas sida för att fira farmor som har fyllt år! :)
 
 
I tisdags så blev det jobb framtill 16 och på kvällen så blev det lite fotboll med eve (skräll) och igår så jobbade jag till 12.30. Efter det så for jag och mami till Monica och hälsade på en sväng, alltid lika trevligt, min andra familj!
Tog sedan en springtur + cykeltur innan jag åt middag och tog det lugnt på kvällen.
 
 
Somnade vid 12 igår och sov enda till 11 idag så snacka om utvilad! Har verkligen inte gjort nånting idag, var ute i solen i någon timme hit eller dit men annars så har jag inte gjort nånting vettigt haha.
 
Har i detta nu precis sett klart Divergent med mamma och jaa, den var faktiskt helt okej. :D Kommer förmodligen se uppföljarna!
Nuu så ska jag strax gå och lägga mig och försöka sova, hur nu det ska gå med tanke på hur mycket jag sovit inatt haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0