Nordic Wellness-debut!

Well helloo!
Då jag jobbat hela helgen så var jag ledig igår, fäääätt skönt. Sov väl ut till 11 nångång och gjorde verkligen ingenting under dagen. Närmare kvällen så hämtade jag upp ebbis och sedan for vi till jossan och såg idol + Paradise Hotel med henne och eve, ändå lite småkul att PH dragit igång.
 
Idag så jobbade jag ett kort pass framtill 12. For hem och lagade lite lunch och så innan jag tog cykeln in till stan och mötte upp Jossan. Körde sedan ett pass på Nordic Wellness då man får testa gratis en vecka. Det var faktiskt riktigt roligt att äntligen köra lite styrka och sånt då jag i princip bara sprungit i sommar. 
 
Lagomt hungrig så cyklade jag som attan hem och åt middag och tog sedan en dusch. Ikväll blir det chill-mode och imorgon så är jag ledig igen!
 
Dessa har gått på repeat idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0