Onsdag-söndag'

Hallådär!
 
I onsdags så fikade jag med Johan på Waynes i några timmar, himla trevlarns!! Mötte sedan upp Jossan för träning. For sedan hem och åt middag innan eve tog med mig ut på mer äventyr. Vi for bort till Gullvik och gick sedan upp på Ögeltjärnsberget(?) där utsikten var fantastisk. :D Efter att ha suttit där uppe och chillat och bara pratat om allt mellan himmel och jord så smög sig kylan på och det var dags att bege sig hemåt.
 
 
 
 
I torsdags så jobbade jag till 13.45 och efter det så for jag och hängde med min kära kusin Andreas. Vi satt ute på altanen och nästan njöt utav att det regnade, det var så mysigt att sitta där ute då! :D Fick även höra ett par låtar han skrivit, så duktig!! :)
 
Så.. till helgen då:
 
Jobbade till 15 i fredags och efter det så bleve raka spåret till gymmet där jag och jossan körde ett effektivt pass.
Efter en dusch och lite fix så for jag ut till Alnöholmen där det bjöds på kräftskiva och partaj för hela slanten hos Matilda!
 
 
Vaknade upp på lördagen lagomt trött då det inte blev alltför många timmars sömn.
For vid 12-1 in till stan igen. Hämtade upp eve och sedan tog vi en tur på stan och så.
For sedan hemma och tog en väälbehövlig powernap på kanske 2.5h. Sedan var det bara dags att köra igång igen!
 
Efter lite middag och en dusch så hämtade eve upp mig hemma också for vi hem till henne och fixade oss/började förfesta. Fick sedan sällskap utav Matilda innan vi drog in på O'Learys! Var där tills stängning och sedan drog vi på en skön efterpärla innan jag och eve gick till hennes syster och slocknade där vid 5-6 tiden nångång haha king.
 
 
Klev väl upp vid 11-12 imorse och då hungern började smyga sig på så gick vi ner till Subway och köpte mat och helvetet vad bra det satt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0