The weekend'

Halaaaaa!
I fredags så jobbade jag 7-12 och efter lite lunch och så, så blev det en springtur runt sjöarna. Vid 5 så mötte jag upp älskade Pekka i stan då vi gick och åt middag. När klockan började närma sig 19 så gick vi ner till Fjällräven Center där vi kollade på Ulvö Hockey - Ice Breakers! Riktigt trevligt och sist men inte minst häftigt att se alla proffs spela! Träffade även Sofie där och efter matchen så gick vi till Harrys en sväng. Då jag skulle jobba dagen efter så drog jag hem rätt tidigt.
 
 
I lördags så jobbade jag 7-16.30 innan jag drog hem och tog en dusch och fixade mig lite smått innan jag for iväg till ebba. Där blev det lite fix och så innan resten av brudarna började rulla in och förfesten var igång! Då jag jobbade söndagen också så blev det väldigt nyktert denna kväll. Efter att ha kört lite dryckesspel, sjungit och dansat till underbara gammlåtar så åkte vi mot Dekarsön där det var hemmafest. Vid halv 2 tiden så drog vi oss tillbaka och efter att ha släppt av ebba, eve och ronja i stan så hämtade jag upp mina föräldrar i domsjö innan jag ääääntligen fick lägga mig i sängen.
Kom väl hem efter 2 nångång så då blev det 4h sömn innan det var dags att kliva upp igen. Kan väl inte säga att jag var överdrivet pigg på att jobba 7.30-17!
Gjorde inte så mycket efter jobbet except that I went for a run.
 
 
I måndags så jobbade jag till 14.00 och chillade mest resten av dagen och kvällen. 
 
Igår, tisdag så jobbade jag till 13.30 och efter en god lunch så for jag ut och sprang och körde lite styrka.
På kvällen så for jag, jossan och ebba och kollade på lite fotboll i Högland. For sedan hem till eve då hon slutat jobba och chillade där resten av kvällen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0