Back down south'

NÄMEN hejsan! Alltså vilken vecka det har varit! Har typ haft no time till att blogga alls.
Har jobbat varje dag och vilken jobbvecka det varit, sååå mycket nytt och massa blablabla.
 
Men det har även hänt bra saker denna vecka haha, topp 2 är iaf:
 
* KANYE WEST, LANA DEL REY OCH BASTILLE TILL BRÅVALLA! oh mama, to much to handle at the same time. Satt typs seriöst och kolla om Kanye skulle komma till Sverige med sin Yeezus tour (Yeezus är typ det bästa albumet jag hört på länge) och sen bara släpper dom han??? Lana Del Rey har jag lyssnat alldeles för lite på med tanke på hur bra hon är. Bastille har jag däremot lyssnat mycket på och dom är så himla bra. 
Börjar bli nervös nu när det är så många bra för tänk om dom krockar? Vad fan gör man, mardröm typ haha. Nämen så detta var ett stort jävla plus denna vecka! 
 
* Tränade innebandy i onsdags för första gången sen typ september!! Förjävla roligt var det :DDDD Blir nog lite mer innebandy nu också framöver, passar perfekt! :D
 
Igår var det som bekant fredag, riktigt efterlängtat. Slutade jobbade vid 15 och då hämtade jag upp pappa och gjorde massa ärenden. Blev sedan lite hemmaträning innan middagen. Vid sju så for jag till Isas lägenhet med lovisa och hälsade på. ALLTSÅ DAMN VAd fint dom har fått det hon och Andreas, såå avis. :( och snart så är det Lovisas tur att flytta hemifrån och här sitter jag.. 8-) Nämen, det var hur fint som helst där och jag hade det väldigt trevligt med mina fina brudar. 
 
Men kvällen tog inte slut där utan sedan så blev det en spontantsväng till eve och roni. Chillade ett tag med dom framtill halv 1 då jag for hem och slocknade ganska hårt. 
 
Har inte så många bilder sen veckan eftersom att det knappt har hänt något men här är iaf 3 bilder från deras fina lägenhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0