Årsresumé - 2013'

Jaa.. 2013, vad säger man. Det bara flög förbi. 
Hur ska man sammanfatta detta då?
 
Första halvåret var väl det som var mest händelserikt med utomlandsresa och studenten. Efter en vår fylld med plugg så var det så förbannat skönt att få lämna in den sista uppgiften och sen bara sticka utomlands med vetskapen att studenten och allt roligt väntar en. Jag säger det återigen, studenten och studentveckan var så underbar, kan knappt tro det. 3 legendariska studentfester under samma vecka och däremellan hände det bara roliga grejer på dagtid som gjorde att man orkade med även fast man festat in på småtimmarna. 
 
Sen kom sommaren och den hade också sina fina stunder, sommarfesten bland annat. Jag gjorde inte så mycket i somras utan det känns som att jag jobbade mestadels och när jag inte jobbade så var jag i stugan och ba mådde. En riktigt chill sommar. 
 
Hösten har väl mest fortsatt med jobb vilket jag är väldigt tacksam över. Trivs superbra på hemtjänsten så det har bara flytit på. Så himla skönt att ha haft en sysselsättning och man kan väl inte sticka under stolen med att det är en fin känsla att tjäna egna pengar. Hann ju även med lite roliga saker under hösten och då tänker jag mest på Sthlm & Macklemore och Göteborg men även många andra mindre händelser som förgyllde höstens mörka dagar. 
 
2013 var ett år som började lite upp och ner med mycket stress, prestationsångest och mycket känslor. Men det var som inte så mycket mer med det utan allting löser sig och året fortsatte väldigt fint. 2013 var ett jävligt bra år och jag har väldigt stora förhoppningar på att 2014 kommer bli minst lika bra och förmodligen ännu, ännu bättre!
 
Får ju inte heller glömma det som gjorde 2013 till världsbäst, ALL MUSIK! Jäklar vilket bra musikår.
Några av 2013's underbara album releases (orkade verkligen inte göra ett fint collage utan det fick bli lite ihoptryckta bilder hehe.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0