Årsresumé - Maj

Inledde månaden stabilt med att göra bort projektarbetsredovisningen och känslan efteråt, förjävla oslagbar! Maj innebar också att den sista skolmånad var i gång. Tanken av att jag snart skulle utomlands och att detta verkligen är det sista vi gör i skolan kept one and another going. Så småningom så började kurserna ta slut och betygspratena avlöste varandra. 

Förutom att gå i skolan och träna så blev det en sväng upp till stugan för första gången för iår. Där bjöds det på krattning, städning och fika med familjen. 

 

Den 17e maj försvann pluggångesten officiellt då allt skolarbete var klart innan studenten! Det firades med solsken och året första grillning!

 

Dagen efter så begav jag mig till Turkiet med Axelina, Linnea, Julia & Emelie.

 Och ja.. resan, hur ska man ta kunna det kortfattat hah?

Nämen efter en 6h försening på flyget så var vi äntligen påväg. Vi hade toppenväder hela veckan och dagarna såg väl ut som så att vi sov till 11-12, var nere vid stranden, powernapade lite på hotellet innan det blev middag och lite preparty innan vi for in till ‘stan’ vid 12 och festade tills det stängde.

Alltså vad hände inte under våran resa?? Helt otroligt haha men det är väl alla galna händelser som blir till livslånga minnen. Nämen jag hade en sådan sjukt rolig resa med fina vänner, legendariskt!!

 

I turkiet så skaffade jag min första (och i framtiden - absolutt inte den sista) tatuering. Sisådär 1-2h innan vi skulle bege hos hem. Rätt spontant men jag är verkligen nöööjd!

 

De resterande dagarna av maj som var kvar efter resan så kändes det som att man svävade på moln. Inget skolarbete kvar, varmt väder och bara massa roligheter i skolan.

Maj avslutades med mösspåtagning på torget och jäklar vad varmt det var den dagen. Humöret bland alla studenten var såklart på topp och jäklar vad man mådde bra där alltså. På kvällen så stod "mösspåtagnings-utgång” på schemat och efter en chillig förfest i hamnparken med klassen så fortsatte kvällen på Harrys.

 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0