Årsresumé - September & oktober'

Okej jag varnar för min relativt tråkga och händelsefattiga höst redan nu haha!
 
Men iaf, september..
 
Jobbjobbjobb. Satte officiellt igång med att jobba på hemtjänsten och jobbdagarna avlöste varandra.
Tog nu även beslutet att lägga innebandyklubban på hyllan och det känns fortfarande som rätt beslut. Hade väl velat fram och tillbaka enda sen säsongen tog slut och under hela sommaren så nu bestämde jag mig äntligen.
I och med det så skaffade jag ett träningskort på friskis som än idag används dagligen. Det hände inte så mycket mer i september utanför jobb och träning. 
 
 
Jamen vi tar en månad till här va, oktober - bring me your A-game.
 
Oktober, oktober.. äntligen dags för Stockholm och Macklemore & Ryan Lewis. Hade kämpat i mer eller mindre halva sommaren för att få tag i en biljett och tillslut så hittade jag en som ville sälja. 
 
Den 4e var det då dags för en weekend i Sthlm hos Marran. Åkte ner på fredagen och kom fram vid 14-tiden nångång. Mötte upp Maria på stationen innan vi for en snabbis hem till henne innan vi köpte Subway och begav oss till Globen för att börja köa. Denna gång var vi inte lika tidig så efter 2h blev vi insläppta och vi fick förvånansvärt bra platser. Vi hamnade kanske 3-4 rader bakom front row och med tanke på hur långt bak i kön vi stod så vet jag faktiskt inte hur vi lyckades hamna där haha? Menmen, man kan ju inte klaga int! 
Konserten i sig var så jävla grym. Ena sekunden så jäkla ösig och andra sekunden så emotionell och vacker. Det var så himla stämningsfullt bara. Eufori på hög nivå.
 
 
 
Resten av helgen gick åt till att shoppa, fika, äta på Pizza Hut(!!) och bara ha de jävligt bra. :D Tack för den superfina helgen Maria! 
 
Ja.. det var väl det enda intressanta som hände i oktober haha. Resten av månaden gick åt till att jobba, träna och se Breaking Bad. (+ alltför många luncher på Waynes..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0