Du kan gå din egen väg'

Framtid, framtid, framtid. Ja ungefär så känner jag nu! Är så taggad på vad som komma skall.
Om allt blir som jag har tänkt mig så blir det nu framöver (IT WILL BE):
 
* London i början av mars
* Eurotrip i maj
* One Direction och Stockholm 13-15 juni
* Bråvalla 26 juni
 
Känner mig så taggad och inspirerad! Seriously, jag vill, jag vill, JAG SKA. Men för allt detta krävs ju pengar och där kommer vi in på hur min dag har sett ut.
Har jobbat hela dagen efter att ha blivit uppväckt av resursplaneraren runt 06.45. Lite frukost och en cykeltur senare befann jag mig på jobbet för ett 7.30-17 pass. :D
Trots tröttheten så gick dagen faktiskt rätt bra och så, skönt!
 
Skippade träningen nu ikväll och umgicks med min kära kusin Andreas istället. Vi fixade det sista i biljettväg (transfer osv.) inför London och bara taggade. :D Längtar så sjukt mycket, åh vad skönt det ska bli att komma iväg.
 
På tal om resa, min syster befinner sig ju i Indien just nu och av att döma av hennes instagrambilder så ser det ju inte helt fel ut, avis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0