Le work'

God eftermiddag. 
Igår så såg min dag ut på det viset att jag spenderade 10h på jobbet innan jag åt middag och sen slappade hela kvällen. Tror jag låg och kikade på kameror i kanske 2.5h haha. 

Var ju ledig idag egentligen men blev jobb ändå men det är väl lika bra med ta nke på kamerakollandet.. Heh. 
Sitter iaf på jobbet nu och värmer mina tår efter en 40min promenad ute i kylan (u). Känslan är iaf snart tillbaka och en kopp kaffe påre här så ska nog resten av dagen gå vägen.

Ikväll så blir det spinning och sedaaaaaan slappning resten av kvällen.  





Kommentarer
Postat av: evelina

Köp min + mina 3 objektiv

2014-01-14 @ 12:09:44
URL: http://eejn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0