That was the year I knew the panic was over'

Igår så var jag som sagt tillbaka på mitt gamla jobb som jag räknat ut är.. 5 månader sen jag sist var där? Where'd time fly? Nämen det var iaf kul att vara tillbaka och träffa alla gulliga pensionärer + all trevlig personal förstås.
Jobbade till 12 och då for jag hem och åt och freeesha till mig lite innan jag for in till stan. Mötte där upp eve och roni. Vi strosade runt lite innan vi hamnade på Waynes dåå brudzn åt och jag tog en kaffe.
 
Vid 3- halv 4 blev det träning då jag körde "hoppreps-intervaller", olympiska lyft (haha tror att det heter så) och lite mage. Måste ha gett något eftersom att jag har relativt blytunga ben idag haha. 
 
Idag så chillade jag på morgonen, åt en god frukost och såg PLL + Ravenswood. Tanken var att dra på cirkelfys vid 12 men dåå blev det jobb istället en stund där mitt på dagen. For sedan och tränade med jorrborr i någon timme vid halv 4.
 
Nuuu så ska jag bara slappa resten av kvällen, se på hockey och ladda inför en jobbdag imorgon.
 
♥Åh nu är det snart bara en månad kvar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0