You can wrap your fingers round my thumb and hold me tight'

Well hello there!
Det enda spännande som hände igår var att jag hämtade ut min kamera på Kvantum. Har inte hunnit testa så mycket men av det jag testat hittills så är jag nöjd. :D Nu blire ba att försöka sälja bort min andra.
 
Imorse så klev jag upp vid 9-snåret som vanligt denna vecka. Ikväll så ska jag äntligen jobba, har verkligen varit så uttråkad hela veckan då jag varit ledig. Det enda positiva med att jag inte har jobbat är väl att nu känner jag mer sug efter att plugga så att man har någon sysselsättning om dagarna.
 
Men iallafall, var på spinning tidigare idag och efter det så blev det lite bålträning.
Just nu så sitter jag och lissnar på Ed Sheeran och väntar in jobbet som börjar 17.00. 
 
Bara höra av dig om du är intresserad av denna skönhet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0