One Direction & Stockholm'

Efter en dag med studentfirande så tog jag och Ronja flyget vid 19.00 ner till Stockholm.
När vi hittat till vårat boende och packat in våra grejer så blev det en liten spontanare ute i Stockholm innan vi båda slocknade i sängen kanske lite för sent.
 
 
På lördagen så klev vi upp och fixade iordning oss innan vi begav oss in till stan. Då vi inte hade käkat någon frulle så blev det brunch på Waynes. 
 
 
 
 
Efter lite strosande runt i staden så mötte vi upp vår underbara vän Hanna och hennes kompis!! Åh så längesen :D Vi köpte froyo, chillade i solen och hade det bara allmänt trevligt. :D
 
 
När klockan började närmare sig 4-5 så började vi röra oss mot arenaområdet och Friends Arena där konserten hölls. Först ut var 5 Seconds Of Summer som var så himla bra som förväntat. Var nästan lika taggad för dem som One Direction hehe. Efter det så var det självaste One Directions tur att kliva upp på scenen och ja.. vad säger man?! Kan fortfarande inte fatta att jag sett dom. :D:D:DD Det var iaf superbraaaaaaaaaaaa och konserten var så värd. :DDD
Har inte så många bilder då jag mestadels filmade men här kommer några iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortfarande i chock efter konserten så tog vi oss tillbaka in mot staden där det blev lite käk innan vi gick och la oss.
 
Då varken jag eller roni var speciellt sugen på att shoppa så tog vi det rätt lugnt på förmiddagen och for ut till Arlanda rätt tidigt och hängde där tills flyget gick vid 18! 
 
Helgen var iaf superbraaaaaaaa med kingligt sällskap och en feet bra konsert. : DDDDD
Har lite fler bilder som kanske kommer upp senare. Har fortfarande inget wi-fi så kan bara ladda upp bilderna som jag hade hunnit ladda upp innan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0